|

Nu tävlar de på ett helt nytt fält – mot andra snacks

Närpes grönsakers försäljning och marknadsföringsdirektör Jonas Lundström och vd Stefan Skullbacka säger att de haft både lyckade och mindre lyckade testprodukter men i slutändan handlar det trots allt om att våga prova nya produkter.
Foto: Rosita Pellas

Närpes grönsakers försäljning och marknadsföringsdirektör Jonas Lundström och vd Stefan Skullbacka säger att de haft både lyckade och mindre lyckade testprodukter men i slutändan handlar det trots allt om att våga prova nya produkter.

TEMA: Växthus och lantbruk. Närpes grönsaker har de senaste åren försökt styra sin produktion mer mot vad konsumenterna vill ha. Från att tidigare ha konkurrerat med andra grönsaker tävlar packeriet nu även mot produkter som yoghurt och sötsaker.
Du hittar dina sparade artiklar då du klickar på ditt konto uppe till höger på sajten och väljer "Sparade artiklar"

Mest läst senaste veckan