|

Concordia vill att marknadsföringen bolagiseras – "Konkurrensen om turisterna är stenhård"

– Bjärgas i Larsmo är ett exempel på en lokal pärla som kunde marknadsföras mer jämsides större utflyktsmål som Fäboda och Utterleden, säger kommunikatör Pia Holkkola-Löf och projektledare Sara Libäck-Sandin vid utvecklingsbolaget Concordia.
Foto: Jeanette Östman

– Bjärgas i Larsmo är ett exempel på en lokal pärla som kunde marknadsföras mer jämsides större utflyktsmål som Fäboda och Utterleden, säger kommunikatör Pia Holkkola-Löf och projektledare Sara Libäck-Sandin vid utvecklingsbolaget Concordia.

Turismföretag i regionen vill ha en organisation som kan paketera och sälja deras produkter. Nästa vecka lanserar Concordia ett uppfräschat varumärke och en vision för år 2040.
Du hittar dina sparade artiklar då du klickar på ditt konto uppe till höger på sajten och väljer "Sparade artiklar"

Vill du läsa hela artikeln?

Obegränsad tillgång till webbnyheter och e-tidningen.

1 månad för 1 €

Mest läst senaste veckan