|

Stort missnöje med förslag till nytt varumärke – "Det här var inte värt 100 000 euro"

Stadsfullmäktigeordförande Tiina Isotalus säger att reaktionerna på sociala medier starkt bidrog till att Karleby stad inte ännu kunde utse en vinnare då staden skulle få ett nytt brand.
Foto: Siw Högnäs/Arkiv

Stadsfullmäktigeordförande Tiina Isotalus säger att reaktionerna på sociala medier starkt bidrog till att Karleby stad inte ännu kunde utse en vinnare då staden skulle få ett nytt brand.

Karleby stad har anlitat en reklambyrå för att få fram en nytt varumärke i samband med att staden fyller 400 år. Det visade sig vara svårare än väntat att hitta en lösning som duger åt Karlebyborna.
Du hittar dina sparade artiklar då du klickar på ditt konto uppe till höger på sajten och väljer "Sparade artiklar"

Vill du läsa hela artikeln?

Obegränsad tillgång till webbnyheter och e-tidningen.

1 månad för 1 €

Mest läst senaste veckan